Webáruház márka igen ez az ami kell neked

A márkaépítésnek tükröznie kell a piackutatási eredményeinket és azonosulnia kell a célcsoportunkkal. Nézzük meg a djuice márka megjelenését, reklámvideóit és azonnal látni fogjuk kire céloz a djuice mobilszolgáltató. A márkaépítéshez szükség lesz arculatra, logóra és sok kreatív elemre ami terjeszti, bemutatja a márkánkat a célcsoportnak. A márka célja az, hogy szeretetet, bizalmat és hűséget építsen.

Hol találkozhatunk webáruház márkával?
• A webáruházunkban
• Termékcsomagolás, árcimke, reklámtáska • Szórólap, reklám, brossúra, óriásplakát
• Sajtó, rádió és TV
• Közösségi oldalak hirdetéseiben
• Adwords szövegs és vizuális hirdetésekben • A vásárláskor kapott számlán

Milyen logóre lesz szükségünk? Erős, megjegyezhető, rövid, egyedi és a megfelelő szinekkel megtervezett logóra. A legtöbb márka esetében a logót hosszútávra tervezik, például a Coca Cola 1900-as évek óta használja a régi időket idéző logóját.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!